středa 10. srpna 2016

Pár informací o mně

Miluju jídlo! Ať už si ho připravuju sama nebo jdu do restaurace. Hrozně ráda peču a vařím pro příbuzné a kamarády. Ráda zvu kamarády k nám domů a už týden dopředu vymýšlím, co uvařím, aby všem chutnalo a aby to bylo vypadalo nádherně. Můj velký sen je mít zahradu, pořídit si na ni dlouhý dřevěný stůl a spoustu židlí a každou neděli zvát celou rodinu a přátele pro které připravím oběd.

Fascinují mě všechny nástroje na vaření a na pečení. Když jdu do obchoďáku shánět něco na sebe, většinou skončím v obchodě s potřebami do kuchyně a už vybírám něco nového.

Zatím je pečení můj koníček, nevystudovala jsem odbornou školu. V době, kdy se člověk rozhoduje, tak mne to ani nenapadlo. Když jsem se odstěhovala od rodičů a zařídila si vlastní kuchyň, objevila jsem v sobě tuto vášeň. V posledním roce jsem začala chodit na kurzy vaření a pečení. Společně s kamarádkou se účastníme Restaurant days, kde prodáme naše dobroty. Nyní mne čeká zatím největší akce, kdy budu pro sestru připravovat slané a sladké zákusky na její předsvatební párty. Ráda bych se jednou začala touto mojí vášní živit – třeba dodávat cupcaky, tartaletky a jiné sladké dezerty a slané pečení na oslavy nebo do kaváren. Nebo si dokonce otevřít vlastní kavárnu. Zatím pracuju u počítače ve velmi formální práci, tak se aspoň takto realizuju.

Pro radost jsem se rozhodla založit si tento blog a podělit se o moje oblíbené recepty. Sama si sháním základní recepty v knihách, na internetu nebo v časopisech a dále si je upravuju. Občas se mi samozřejmě stane, že můj výsledek nechutná tak, jak jsem čekala nebo nevypadá jako na průvodní fotce. A až po několika pokusech se mi podaří zjistit, kde dělám chybu. Nebo mi dokonce až na kurzu vysvětlí, co je ten nejdůležitější krok. V receptech budu uvádět dva postupy – jeden bude detailní s vysvětlením, na co si dát pozor nebo co se mi třeba nepovedlo a druhý postup bude shrnutí, který si stačí přečíst třeba při druhém pečení. Budu ráda když mi pod jednotlivými články dáte vědět, zda se Vám recept doma povedl a třeba se se mnou podělíte o Vaše tipy a triky.

Žádné komentáře:

Okomentovat